سوالات متداول
❔پاسخ به پرسشهای پرتکرار کاربران و مشتریان:
بله، شما برای خرید از سایت دوهیچ باید در سایت ثبتنام کنید. به شما پیشنهاد می شود جهت سهولت در پیگیری سفارش و عدم نیاز به پر کردن اطلاعات در خرید های آتی، حتما قبل از خرید، در سایت ثبت نام کنید. با عضویت در سایت میتوانید: سریعتر و سادهتر خرید کنید به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید. نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید و در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید.
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را بصورت آنلان ثبت کنید.
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۳ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) اطلاعات پرداخت. در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.
وبسایت دوهیچ با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.